˙·٠•●♥سرزمین رازها♥●•٠·˙
˙·٠•●♥سرزمین رازها♥●•٠·˙

اطلاعاتی در مورد منطقه ی زیبا و رویایی اشکور رحیم آباد


تصویری شبیه عکس امام خمینی(ره) بر روی صخره در اشکور

این عکس رو برای اولین باره که داخل سایتهای اینترنتی میبینید!!!

این عکس رو حدود 6-7 سال پیش خودم گرفتم,از نزدیک محلی به نام "سلکابن" در خطه اشکور رودسر(رحیم آباد) گرفته شده.

حتی از روی کنجکاوی و برای اینکه مطمئن شم که این حکاکی کار بشر نیست و به خودی خود روی صخره حک شده تا زیر صخره هم رفتم و از نزدیک عکس رو بررسی کردم,جالب این بود که از نزدیک عکسی در روی اون صخره دیده نمیشد و چیزی جز چند تیکه سنگ لایه لایه و رسوبی عایدم نشد!!!

محل دقیق عکس: بر روی دیواره ی سنگی و صخره ای کنار جاده ی ماشین رو بعد از روستای سلکابن و قبل از روستای لرده (در نزدیکی روستای لرده)

عکاس: یاسین، مدیر وبلاگ اشکور لوکس بلاگ

 



نظرات شما عزیزان:

????
ساعت16:28---24 آذر 1393
نمیشه آهنگ این شعر رو بزاری رو وبلاگت؟
اگه دوس داشتی البته.
پاسخ: باور کنید کلی گشتم دنبال کد آهنگ شعر مورد نظر با صدای دلنشین ماهان بهرام خان برای وبلاک، به سختی تونستم با کلی سرچ یه کد پیدا کنم و بزارم رو وبلاگ، ولی متاسفانه توی کامپیوتر من پخش نمیکنه، امیدوارم مشکل از کامپیوتر من باشه و روی سیستم شما این آهنگ پخش شه. در غیر این صورت شرمندگی من رو بپذیرید دوست عزیز و دوست داشتنی من.


?????
ساعت17:54---21 آذر 1393
وقتی که بارون می زنه خاطره عشق منه

تنگ غروب آسمون لحظه تلخ رفتنه

چشمای تو بارونیه اشکای من پنهونیه

دستای ما از هم جدا غم تو دلم مهمونیه

شبای عشق و عاشقی شب به خاطر موندنی

حرف قشنگ اون شبا تو عشق اول منی

گذشته های عشق ما هر روز و شب به یادمه

تو خلوت فاصله ها سکوت تو فریادمه

به یادته اون شب دلت شکسته بود و بی پناه

نشسته بودیم من و تو به زیر چتر نور ماه

به یادمه اون شب چشمات مثل گل بارون زده

به چشم من زل زد و گفت تو قلبتو به من بده

تو قصه هات پر از غمه روز خوشت خیلی کمه

حتی نباشی نازنین دوست دارم یه عالمه

شبای عشق و عاشقی شب به خاطر موندنی

حرف قشنگ اون شبا تو عشق اول منی

گذشته های عشق ما هر روز و شب به یادمه

تو خلوت فاصله ها سکوت تو فریادمه

فریادمه

وقتی که بارون میزنه خاطره عشق منه

تنگ غروب آسمون لحظه تلخ رفتنه

چشمای تو بارونیه غم تو دلم مهونیه

پاسخ: ممنون دوست خوب و فراموش نشدنيه من، شعر زيبا و با احساسي بود. تشكر بابت حضورت توي وبلاگ خودت، خوشحالم كردي. بازم بيا و برام پيغام بزار و با شعرهاي قشنگ و با عشقت حال و هوامونو عوض كن.


؟؟؟؟؟
ساعت9:26---23 مهر 1393
حالت خوبه دیگه نه؟
پاسخ: سلام مجدد خدمت علامت سوال. همچين اگه خودتون رو معرفي كنيد اتفاق خاصي نميوفته ها، به جون خودم راست ميگم. اما در مورد حال احوالم... اصلا حال و احوالمو ولش كن بيا اين جمله رو با هم بخونيم حالشو ببريم. (آرامش خود را به هيچ چيز و هيچ كس وابسته نكن تا هميشه آن را داشته باشي)


؟؟؟؟
ساعت23:58---20 مهر 1393
یاسین
پاسخ: با سلام فراوان خدمت علامت سوال جون یاسین.


اعلا باباخانی
ساعت18:51---31 تير 1393
خیلی جالب بود دمت گرم .به سایت لشکان هم سری بزن.زنده باد اشکور
پاسخ: سلام خدمت همشهری عزیز ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدید و برامون نظر گذاشتید، چشم حتما سر میزنم با تشکر دوست خوبم


عارف باباخانی
ساعت13:43---2 تير 1393
سلام تصاویر خوبی داری .تصاویر زیبای اشکور را درسایت
WWW.LESHKAN.IR ببینید
پاسخ: سلام خدمت دوست و همشهری عزیز ممنون که به وبلاگ اشکور سر زدید و برامون نظر گذاشتید. چشم حتما به وبلاگتون سر میزنم. با تشکر


الهه ... نمکدون
ساعت22:22---20 مهر 1392
خیلی عالی بود داداش یاسین
پاسخ: مرسي از توجه و نظر لطفتون آبجي الهه


ساعت18:44---15 اسفند 1391
بابااااااااااااااااااااااااا چشمات خوب کار میکنه ها!!! ******************************************* سلام ممنون از نظر لطفتون خوشحالم که چشمای شما هم خوب کار کرد و تونستید عکس به اون بزرگی رو ببینید!!! موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


همیشه با کسی درد دل کنید که دو چیز داشته باشد...!!! یکی درد دیگری دل


$~*~$~*~$~*اشکور*~$~*~$~*~$
معرفی اشکور
عکس هایی از اشکور
محصولات اشکور
داستان ها و افسانه های اشکور
جاذبه های زیارتی و سیاحتی اشکور
عجایب هفتگانه اشکور
تقسیمات و جمعیت اشکور
غذا های گیلانی
مطالب مفید برای اشکوری ها
آدرس تمامی وب هایی که به اشکور مربوط میشود
___________________________________
$~*~$~*~$~*عجایب*~$~*~$~*~$
عجیب ترین مرگ ها
عجیب ترین طلاق ها
عجیب ترین قوانین دنیا
عجیب ترین ازدواج ها
عجایب هفت گانه
___________________________________
$~*~$~*~$~*حیوانات*~$~*~$~*~$
تصاویر زیبا از دنیای حیوانات
حیوانات در حال انقراض
___________________________________
$~*~$~*~$~*عکس*~$~*~$~*~$
احساسی
___________________________________
$~*~$~*~$~*سرگرمی*~$~*~$~*~$
خطای دید
طنز
لیست کامل ضرب المثل های ایرانی
سوپرایز
حیوان روز تولد
روانشناسی سازها
___________________________________
$~*~$~*~$~*داستانک*~$~*~$~*~$
داستان های زیبا,پندآموز,عاشقانه,عارفانه
___________________________________
$~*~$~*~$~*بخوانید و بدانید*~$~*~$~*~$
بهترین زمان برای ازدواج

 

~*$*~ یاسین ~*$*~

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین رازها و آدرس eshkevar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فروش لایک گوگل
سامانه پيامك رايگان اس ام اس
دخترررررررر...رو عشقه
اسلام ، یگانه مکتب منجی بشریت
آداب ازدواج
فقط چند لحظه به من فکــر کن
قضاوت
دخمل خوب
رویای خیس
گل مریم
جاویدان
بغض..... (به خاطر دل خودم)
استقلال.تاج کبیر اسیا
کاغذ مچاله
نمکدون
ملکه جنوب
دخترونه
{جایی برای احساس}
دانلود و سرگرمی
**فتوبلاگ**
⎝⓿⏝⓿⎠ AREZO ⎝⓿⏝⓿⎠
عاشقانه
مطالب آموزشی درباره شطرنج
جهانگرد خاص
سرپناه عشاق
پاسخ به شبهات دینی
یه وبلاگ باحال دانشجویی
معمار کوچولو
خورسید شیعه
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

او به تو مي انديشد....
کودکانه بباز....
چه کردی...
خوش شانسي؟ بد شانسي؟ کسي چه مي‌داند؟
بازی....
درخت خشک ...
به سلامتی ....
یادم باشد ....
عکس هایی از یاسین (مختص دوستان نزدیک)
چراغ همسایه ....
با حسین بودن ...
زیبایی افکار ...
اعتماد ...
سکوت ...
صدای قلب ....
انسانیت ....
آموزش انسانیت+عکس
دلم غرق آرزوست ...
روانشناسی سازها
حیوان روز تولد
بهترین زمان برای ازدواج
فقط خدا ...
من به آن محتاجم ...
کشتی گیله مردی
آدمیت ...
عاشقترین مرد دنیا ...
نامه عارفانه مادری به دخترش
چنگیز خان مغول و شاهین پرنده
خدا میبیند ...
خدایا کمکم کن ...
دروغ ...
آشنای غریب ...
بزرگ شدن ...
سکوت موریانه ...
توبه
آدرس تمامی وب هایی که به اشکور مربوط میشود
زیادی صاف بودم ...
وفادار ...
باور یک عشق
خدایا مدارا کن ...
خدا عاشقته
عشق پنهان
گفتگو با خدا
دلتنگم ...
نکات جالب برای ازدواج در سنین مختلف!!!
آموزش جالب و تضمینی برای اذیت کردن دیگران
شب امتحان در خوابگاه دختران و پسران
تفاوت گفتاری پسر و دختر در پای تلفن
دخترها و زن هارو بیشتر بشناسیم!!!
حیوانات در حال انقراض 4

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی